February 18, 2011

yeah !
finally dpt jugakk aku lupe kt mamat TH itu .
haha nk tau TH itu ap ?
sila klik kat sini :)

dh tengok kn si mamat TH tu .
aku da ta lyn dy dh ..
lalu dpn dy pon aku buat bodoe jea .
mls la nk kyn dy .
TERLAMPAU EGO :)
susah sgt nk kwn ngn buda2 pompuan .
x sporting langsung .
. haish .

kdng2 klau teringt dy 
skit ati la jugakk
si TH tu layan aku MACAM SAMPAH ! 

nd now aku plak nk layan dy 
MACAM SAMPAH ! 
boleh main tendang2 .
haha .
gurau jehh :)
jgn terase ye TH nd the family :)


the end :) 


assalamualaikum readers :)

2 comments:

  1. wahh tahniah kak :D
    heee. harris tuh memang ego pn .
    but kdg2 when dia baik , baik sangat.
    when dia jahat , jahat sangat .

    tapi dia memang tk hargai pompuan :)

    ReplyDelete
  2. mmg tpy nak wt cmne
    dh tu dri dy kte mne bole
    tentu kn dy punye hidop
    kn kn kn :)))

    ReplyDelete